Nagy örömmel üdvözlök mindenkit újra itt az ESS™ blogján. Rengeteg dolgot szeretnék leírni ebben az új posztban. Kezdésnek talán a legtöbbet feszegetett téma az a RED Expert 3. Egyenlőre nincsen tervbe az elkészítése, de rengeteg új tartalmat szereztünk és készítettünk hozzá amik nagyban megváltoztatnák a játékélményt. Sajnos ezek megvalósítása a játék jelenlegi szintjén nem lehetségesek, de szerepel a listánkon, amivel még jobban lehet fokozni a feelinget.
A kép jól szemlélteti a hátteret és a panorámát, ami a látótávolság szempontjából igen fontos. Ez a második "terv" a listánkon. Ennek megvalósítása többféle képen is kivitelezhető, de talán a két legegyszerűbb jelölt a háttérben található "fa buildingek", amik azért vannak, hogy ne lássunk át a semmibe az utak szélén, hanem látunk egy szép fa rengeteget, ami a valóságérzetet javítja. A második pedig a háttérben található domborzat modellek cseréje, újratextúrázása. Nem megvalósíthatatlan, de rengeteg idő és energia. És a harmadik számú
célunk a játék történtében a növényzet maximalizálása, vagyis kihozni belőle a maximumot, amit még bír a játék, és az átlagjátékosok számítógépe. A következő anyag egy videó, ami csupán szemlélteti az animált felhőket és azok mozgását. Ez csak egy szerkesztett videó, nem a játékból van. Azonban a sok terv mellett ne feledkezzünk meg a RED Expert 2-ről sem, ami ugyan nem hódít annyira "még", mint az elődje, de jobb teljesítményének és konfigurálásának köszönhetően az első rész rajongó táborát azonnal lenyűgözte és átálltak az új verzióra.
Közeleg a nyár is. A terveket felsoroltam, amik nem kis feladatok. Szeretnék minden kedves rajongónak kellemes nyári szünetet, lazulást és pihenést kívánni!
Sziasztok! A RED2 szerintem csúcs lett, és ha lesz folytatás, arra mindenképpen vevő vagyok. Az elképzelések jók, remélhetőleg az SCS berkeiben is felfigyelnek rátok, és talán némiképp megkönnyítik a munkátokat (ha lehet ezt így mondani). Sok sikert és jó pihenést kívánok nektek a nyárra! (ha netán utóbbit is terveztétek volna)
Sziasztok! Nekem lenne pár ötletem a játék fejlesztésében kapcsolatban. Első, az autópályán lehetnénk km táblák pld: Prága 50km. és az utak szélén is ( a kicsi zöld táblák). Második, az emberek átmehetnének a zebrákon (tehát a lámpáknál is, hamár egyszer van zebra :D ) Harmadik, a rendes kétsávos útakra rakhatnátok káttyú táblát és egyebeket köztük pl elsőbbség adás 50m múlva. Üdv. Ui:Remélem hasznos infókat adtam! Jó munkát hozzá!! :)
A közlekedési táblák láthatóságával is lehetne valamit kezdeni, mert nappal is már csak akkor látom mi van rá írva amikor mellé érek. Esőben, vagy éjjel meg már lutri az egész...
Sziasztok! A RED2 szerintem csúcs lett, és ha lesz folytatás, arra mindenképpen vevő vagyok. Az elképzelések jók, remélhetőleg az SCS berkeiben is felfigyelnek rátok, és talán némiképp megkönnyítik a munkátokat (ha lehet ezt így mondani). Sok sikert és jó pihenést kívánok nektek a nyárra! (ha netán utóbbit is terveztétek volna)
VálaszTörlésKöszönjük szépen, viszont kívánunk mi is hasonló sikereket és kellemes nyarat! :)
TörlésAz SCS, már igazán előállhatna egy szerződésajánlattal.
TörlésNagy szükségük lenne rátok.
Persze csak akkor, ha hosszútávú terveik is vannak.
Sziasztok! Nekem lenne pár ötletem a játék fejlesztésében kapcsolatban. Első, az autópályán lehetnénk km táblák pld: Prága 50km. és az utak szélén is ( a kicsi zöld táblák). Második, az emberek átmehetnének a zebrákon (tehát a lámpáknál is, hamár egyszer van zebra :D ) Harmadik, a rendes kétsávos útakra rakhatnátok káttyú táblát és egyebeket köztük pl elsőbbség adás 50m múlva. Üdv. Ui:Remélem hasznos infókat adtam! Jó munkát hozzá!! :)
VálaszTörlésmikor lesz RED3 szó?
VálaszTörlésA közlekedési táblák láthatóságával is lehetne valamit kezdeni, mert nappal is már csak akkor látom mi van rá írva amikor mellé érek. Esőben, vagy éjjel meg már lutri az egész...
VálaszTörlés