2013. április 11., csütörtök

Haladunk, csak sok a kátyú...

Először is szeretnék köszönteni mindenkit, mivel Vajonak köszönhetően én lettem az ESS második tagja a "szétesés" óta. Röviden magamról annyit, hogy inkább az autók, az autóversenyzés megszállotja vagyok. A kamionoknak nem volt nagy szerepük az életemben, de egyre jobban kezdem őket megkedvelni. Mivel nem mozgok otthonosan a témában, ha kérdeznétek mi a kedvenc kamionom, akkor csak a kinézet, a megjelenés alapján mondanám, hogy a Scania. Gondolom itt is mennek a csaták, a harcok a trónért mint a kis 4 kerekűek világában. Szóval amit Vajo is sokszor hangoztatott, nyugodtan lehet jelentkezni aki kedvet érez. Nem harapunk. :)

Én magához a játékhoz nem értek, de van sok grafikai, modellezési tapasztalatom, illetve a programozás is az életem egyik fő része. Így ezekből kiindulva én fogom "javítani, szépítgetni" a megjelenést. De nem textúrákkal. A munka folyik a RED2-n, de az utóbbi időben több lett a gubanc, mint az előrelépés. Ugyanis a játék levan korlátozva modellek és az azokat felépítő "polygonok" terén. Ez pedig nem túl jó jel, ha sok szép fát szeretnénk beletenni. De miközben gőzerővel azon vagyunk, hogy az ETS2 letegye a fegyvert, addig sok új textúra is került a játékba.


A képen az új kukoricák láthatóak.





Üdvözlettel:
Showtek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése