2013. március 26., kedd

A környezet

Mint minden játék egyik legfontosabb eleme a megjelenés, aminek elengedhetetlen kelléke a környezet. Ide tartozik többek között a fa, a bokrok, ezek megfelelő harmóniája. Erre törekszem már lassan 2 hete, hogy a lehető legélethűbb formáját vehesse fel a játék, de valljuk be, makacs a program. Rengeteg fát, textúrát próbáltam már, de nagy részük kudarcot vallott. Vagy a játék nem akarta megjeleníteni a textúrákat, de akadt olyan is, amikor a modelltől omlott éppen össze. Ezek viszont nem okozhatnak már akadályt, ugyanis egy kemény küzdelem során az SCS Prism3D motorja elvesztette a csatát. A mi kis szimulátorunk nem nagyon csipi a nagy felbontású textúrákat, gondolok itt a 4096x4096-os méretekre, vagy akár a kisebbek magasabb minőségre váltását. Rövid beszámolóm után megosztanék veletek egy képet, ami már előrelépés a Ultra High textúrák terén.


De lassan a testtel! Gondoljuk csak végig, hiszen a játék néha magától képes laggolni, fps vesztést okozni. Ez maga a motor hibája. Éppen ezért igyekszem az ehhez hasonló textúrákat a lehető legjobb minőségben elkészíteni, hogy ne okozzanak gondot miközben mi élvezzük a tájat és az utazást az országutak királyainak bőrében.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése