2013. október 23., szerda

Dübörög az Ultimate!

Mint azt sokan tudjátok, készül a 3. rész. Azonban több időbe is fog telni, mivel egyedül csinálom, ezért időt és türelmet szeretnék kérni. Mostanság nem voltam túl bőbeszédű és a blogon se volt új hír, de megtöröm a csendet. A RestaCar-al együtt működve készül a következő része a nagy sikerű szériának, és ott már több információt is elhintettem, ezeket most itt is. Sokan azt hittük és köztük én is, hogy folytatni kell a második részt ott ahol abba lett hagyva, javítani a hibákat és megkapjuk a hármat. Hamar rájöttem, hogy nem. Ezért a legelejétől fogva újra építem az alapokat, kicserélek mindent, javítom a hibákat és olyan új elemekkel bővítem, amik garantáltan fokozni fogják az élményt.



Tesztelő csapattal készül a R3D, szóval megjelenéskor, amiről egyenlőre pontosat magam sem tudok mondani, hibátlan kiegészítőt kapjatok. E-mailben, üzenetben, hozzászólásban sok jó ötletet, felvetést, javítani valókat kaptam, így unatkozni nem fogok.


Akinek még van ötlete, vagy eddig nem foglalkozott komolyan témával, annak itt az ideje, hogy "tollat" ragadjon és megossza velünk a meglátásait, vagy bármit ami éppen az eszébe jut.
Köszönöm a sok támogatást, gratulációt, dicséretet. a R3D Ultimate™-el szeretném kifejezni hálámat mindenkinek, ezért ha valaki azt hiszi, hogy az előző részek sikeresek voltak, akkor ez tarolni fog!




E-mail: info.envsim@gmail.com
huntruckers@gmail.com
Vajo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése