2013. augusztus 20., kedd

R3D™ Ultimate

Mint ahogyan be lett jelentve, hogy készül a 3. rész, olyan gyorsan meg is állt a lendület. Aztán pár hete az ESS régi tagja elkezdtek valami hegeszteni aminek a vége low grafikán 5 fps. És mivel senki nem tudta optimalizálni rendesen, így arra jutottak, nem készítik el.  Úgyhogy elhatároztam, majd én megcsinálom. Kezdésnek teljesen új felhőket fotóztam a játékhoz és új színvilágot készítettem a hajnali órákhoz.




Immáron a felhők nem rikítanak és égetik ki a szemünket a Pervol White Magicnek köszönhetően, hanem alkalmazkodnak az alap kontúrokhoz. Megjelenési dátumról, vagy bemutató videóról egyenlőre nem mondanék semmi biztosat, mivel csak is a ráérős szabad időmben készítem, ami talán napi 1-2 óra. A RED2-n is hónapokig ültem, előreláthatólag ezen is fogok 3-at, 4-et. De ezúttal még jobb és szebb munkát szeretnék kiadni, mint az elődök! Remélem első képnek megfelel. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése